Diskuse

Metamorfóza

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

...jsem klidný člověk...má práce mne nutí dost často nocovat po hotelech....vězte...a věřte.... že není horšího zážitku...než snídaně u švédského stolu s ruským zájezdem....:-/:-(

3 0
možnosti
JK

Jsem rád, že nás vojska Varšavské smlouvy (Poláci, NDR, Maďaři a za SSSR Ukrajinci) v roce 1968 zachránili před reformou našich komunistů. Jinak by to u nás dnes vypadalo jako v Číně.[>-]

0 2
možnosti
JR

J40a28r21a 96R75a43n38k

2. 8. 2015 8:36

Takze je vlastne jedno....Teplice, nebo Karlovy Vary, jen kdyz plati;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,05
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik