Potvora

26. 11. 2015 5:40:35
Vyprávění ženy, která se se svým mužem nudí, vyhledává nová seznámení, až jí jednoho dne dojde, jakých chyb se dopustila.

Motto "Nedomlouvej posměvači, aby tě nezačal nenávidět. Domlouvej moudrému a bude tě milovat." (Přísloví Šalamounova, První sbírka)

S manželem se znám odmalička. Bydleli jsme ve stejném domě, chodili jsme spolu do školy, hráli jsme si spolu, byli jsme zvyklí trávit svůj volný čas jen spolu. Pak přišla puberta a my spolu začali chodit. Náš milostný vztah měl být pokračováním toho, co nastartovalo už v dětství. Vystudovali jsme a svatba pro nás znamenala další krok v našem vztahu. Nemohu říci, zda jsem kdy byla do svého muže zamilovaná. Nějak jsem věci brala, jak přicházely, aniž bych si uvědomovala, že něco může být v životě jinak.

Přišly děti, já s nimi zůstala doma, manžel se o nás staral se samozřejmostí jemu vlastní. Stále je ke mně pozorný, nosí mi květiny, říká mi, že mě má rád, se vším mi pomáhá, tráví čas s dětmi, v tomto směru si opravdu nemohu jakkoli stěžovat. Máme i dobrý životní standard, ale vše má jednu zásadní chybu. Náš sexuální život je nudný a mě neuspokojuje. Po dvou letech manželství vše sklouzlo do stereotypu, pomilujeme se jednou týdně, vše trvá tak tři minuty a nic víc. Jenže já cítila, že mi to jaksi nestačí, aniž bych cokoli řekla svému muži.

Začala jsem vše řešit pravidelnými nevěrami. Střídám milence, které není těžko najít, občas trpím výčitkami, protože si uvědomuji, že podvádím svého muže. Sice jsem do něj nikdy nebyla bláznivě zamilovaná, ale umím si spočítat, že je to ideální manžel. Jsme spíš kamarádi a já si stále pokládám otázku, zda je to pro život postačující. Asi mě pálí dobré bydlo, protože moje bydlo je více než dobré. Najít si chlapa na sex není těžké, zvlášť když jste vdaná. Takový milenec se necítí ohrožen, že by byl vmanipulován do manželství. Nescházíme se doma, ale vždy si najdeme nějaký milenecký azyl, kterých je všude dost. Musí to být mimo naše město, aby mě někdo neviděl, ale vzhledem k tomu, že jsem dopoledne sama doma, dá se to stihnout, než jsou děti ze školy doma. Strašně mě to vzrušuje a neumím si svůj život bez takového adrenalinu představit. Opakovaně se zamilovávám, prožívám tak intenzívně sex s novým partnerem, doma mi potom nevadí, že je náš sexuální život monotónní a nezajímavý. Úplně nejvíc mě do sexu zasvětil Renda. S ním jsem prožívala dobrý sex, který se neomezoval jen na romantiku, tichou hudbu a přeněžné laskání. S ním jsem se naučila, že je občas dobrá ostrá soulož, a tento druh sexu vůbec pro ženu neznamená, že by ztrácela svou úctu nebo by se shazovala. Naopak. Renda mě dokázal vzrušit tak, že jsem byla přístupná dělat úplně všechno, aniž bych si připadala nemravná, jemu to dělalo dobře stejně jako mně. Vždy záleží na ženě, nakolik hříšná chce být, a to se mi s Rendou líbilo.

Minulý pátek. Prožila jsem něco, co mohu označit za naprosté omráčení. Vracela jsem se ze schůzky s Lubošem, když jsem je viděla. Viděla jsem svého muže, jak líbá jakousi ženu. A že to nebyl přátelský polibek, na to můžete vzít jed. Bylo očividné, že se ti dva lidé milují. Opona spadla. Tak mohu nazvat situaci, v níž se momentálně nacházím. Ztratila jsem okamžitě zájem o své milence, protože jsem najednou propadla strachu. Strachu, že mě můj muž opustí, že už mě nemiluje. Ale copak jsem dělala něco jiného? Copak jsem jej opravdu milovala? Ocitám se v absolutním zmatku a nevím, co bude dál. Procházím v myšlenkách všemi těmi bláznivými peripetiemi plné vášně, jimiž jsem prošla s milenci nejrozličnějšího kalibru. Uvědomuji si, že moje počínání bylo aktem nezralosti, že jsem nepochopila, že romantika není věčná a že jednou přijde den, kdy se vztah mezi mužem a ženou změní v trvalé přátelství, v němž může být sex vlažnější.

Dnes je pondělí a manžel přichází domů v obvyklý čas, ale voní jinou ženou, což obvyklé není. Políbí mě jako vždy, v ruce kytici čajových růží. "Potřebuji si dnes večer s tebou vážně promluvit, myslíš, že nebude vadit, když dáme děti spát dřív?" ptá se mě a já jsem plná strachu z toho, co budeme probírat...

Autor: Helena Vlachová | čtvrtek 26.11.2015 5:40 | karma článku: 23.23 | přečteno: 991x

Další články blogera

Helena Vlachová

Proč tu ještě tolerujeme Andreje Babiše?

Je otázkou, proč v českých vodách ještě tolerujeme Andreje Babiše. Vždyť tu má platit lustrační zákon. Nebo neplatí?

21.3.2024 v 19:51 | Karma článku: 31.78 | Přečteno: 1275 | Diskuse

Helena Vlachová

Můj syn

Vždy jsem si přála mít tři syny. Jenže člověk míní a Osud mění. Nakonec zůstalo jen při jednom synovi.

19.3.2024 v 6:37 | Karma článku: 14.61 | Přečteno: 542 | Diskuse

Helena Vlachová

Otřesná úroveň angličtiny na našich školách

Ředitelé škol jsou zodpovědní za veškerý chod školy. Platí to i v případě, kdo vyučuje angličtinu na jejich škole, a jaká je tam úroveň výuky tohoto jazyka. A ta je bohužel v mnoha případech katastrofální.

17.3.2024 v 8:03 | Karma článku: 18.86 | Přečteno: 855 | Diskuse

Helena Vlachová

Prezidenta Edvarda Beneše považuji za zrádce národa

Hned v úvodu chci předeslat, že můj dnešní blog je velmi subjektivní, je to můj pohled, jak hodnotím prezidenta Edvarda Beneše z hlediska naší národní historie.

16.3.2024 v 7:49 | Karma článku: 24.71 | Přečteno: 780 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 19.99 | Přečteno: 274 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 29 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.11 | Přečteno: 286 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.55 | Přečteno: 501 | Diskuse
Počet článků 1255 Celková karma 22.64 Průměrná čtenost 1113

Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...