Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ještě jsem nestrávila negativní zážitky z New Yorku

Cestuji hodně a musím říci, že návštěva New Yorku pro mě znamená jeden z nejhorších cestovatelských zážitků. USA už bych nikdy opět nenavštívila, jsou mnohem hezčí místa na zemi, než je New York, a dovolím si tvrdit, než jsou USA.

Cestuji hodně a musím říci, že návštěva New Yorku pro mě znamená jeden z nejhorších cestovatelských zážitků. USA už bych nikdy opět nenavštívila, jsou mnohem hezčí místa na zemi, než je New York, a dovolím si tvrdit, než jsou USA.

My jako národ máme tak dlouhou historii, nechápu, proč máme neustálou tendenci se hrbit směrem na východ nebo na západ. Proč dokážeme být tak vyhranění, opravuji, proč naši politici námi manipulují, abychom se klaněli buď směrem na východ, nebo na západ. Rozumně uvažující člověk si vždy dokáže vytvořit svůj názor a není zapotřebí jakákoli manipulace.

Vystudovala jsem angličtinu, měla jsem mnohokrát možnost potkat lidi z anglicky-mluvících zemí. Lektoři angličtiny, kteří se uchýlili k nám, nejsou dle mého soudu nic jiného než ztroskotanci, kteří se neuchytili ve své rodné zemi, a tak to zkouší v zemi, jež postrádá hrdost. O zkušenostech s Američankami mohu jen konstatovat, že měly tyto velké problémy s hygienou. Ať již se svou osobní, či hygienou, jež vyžaduje čistotu na WC, případně koupelně. Ženy bez jakéhokoli vkusu a šarmu, kam se hrabou na Češky.

I když jsem byla v samotném centru New Yorku, navštívila jsem Times Square, 5th Avenue, Financial Center..., nevšimla jsem si, že by tam byli lidé upravení, hezky odění, vypadající dobře. Ne, nikoho takového jsem nepotkala, a já si něčeho takového všímám. Potkávala jsem tam šedé myši bez jakéhokoli půvabu a vkusu. To, co mě naprosto odrovnalo, byla čistota a hygiena. Ta v USA chybí. Absence veřejných toalet je něco nepřijatelného pro vyspělou zemi. Můj tatínek vždy říkal, že podle WC poznáš domácnost. Opravila bych jeho tvrzení. Podle WC poznáš úroveň země a ta je podle mých zkušeností z NY katastrofální.

A americká televize není nic jiného než splašky. Splašky naprostého nevkusu, filmy bez jakékoli umělecké úrovně, představující jen americké pozlátko, do něhož obtěžujícím způsobem pronikají nesčetné reklamy. A my jsme dovolili, aby takové splašky proudily do našeho filmového umění. Nechápu. Bohužel plytká úroveň amerického filmového průmyslu (nemohu napsat umění) se velmi podepsala na úrovni těch českých diváků, kteří preferují americké cetky před kvalitními českými filmy.

Před deseti lety, přesně 21. prosince 2012, kdy někteří predikovali konec světa, jsem letěla do Thajska. Žádný konec světa se nekonal, ba naopak. Navštívila jsem zemi úsměvů, zemi, kdy jeden má pocit, že se ocitl v ráji. Tam lze se opakovaně vracet. Ale do USA? Kdybych měla opět od syna dostat letenku bez příslušenství do USA, musela bych říci "Děkuji, nechci." Nechci znovu navštívit zemi, jež je s hygienou a čistotou na štíru, nechci navštívit zemi, jež jeví značné symptomy nevkusu a bezcenného umění...Jako Češi máme na víc a měli bychom si toho být vědomi a vědět, že páteř není k tomu, abych ji před kýmkoli ohýbali.

A ještě něco závěrem. Než navštívíte USA, musíte vyplnit dotazník ESTA. V něm se vás ptají na vše možné, krom jiného i na rodiče...Ale jako rodiče uvedou "rodič 1", "rodič 2", což považuji za absolutní zvrácenost, jíž se bohužel naši někteří politici a lidé podřizují. Pro mě je v rodném listě důležité, kdo je otcem a kdo je matkou... Stejně tak uznávám, že máme pohlaví mužské či ženské, že v živočišné říši rozlišujeme samce a samice. Ten, kdo přichází s jiným pohlavím, by se měl léčit na psychiatrii a neměl by vnášet další zmatky do dnešní neklidné doby... Toho opravdu zapotřebí nemáme...

 

Autor: Helena Vlachová | čtvrtek 22.12.2022 5:03 | karma článku: 39,98 | přečteno: 1982x
  • Další články autora

Helena Vlachová

Svým založením jsem idealistka

I když jsem založením idealistka, nemohu se svou maličkostí připodobnit k Johnu Lennonovi. Nicméně se mohu vyjádřit vůči panu Babišovi a jeho propagandistické rétorice. Totéž lze vznést i vůči SPD.

19.4.2024 v 17:53 | Karma: 10,90 | Přečteno: 680x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Ředitel, jenž používá estébácké praktiky

Na základě mých posledních mou dvou blogů se mi dostalo útoků i vyhrožování ze strany ředitele střední školy. Vyhrožoval mi trestním udáním. Nestačila jsem žasnout. Že by opět povstali soudruzi? Že by byl jedním z nich?

15.4.2024 v 19:33 | Karma: 22,93 | Přečteno: 1657x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Měla bych počítat s vyhazovem za svůj poslední blog?

Když píšu své blogy, vždy jde o něco, co se v současnosti kolem nás děje. Můj poslední blog o neaprobovaném angličtináři na SŠ mě stál dost útoků vůči mně samé

14.4.2024 v 17:28 | Karma: 26,40 | Přečteno: 1677x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Máte doma středoškoláka? Bojuje s angličtinou?

Tímto dnešním blogem bych chtěla pomoci těm žákům a studentům, kteří mají smůlu, že mají na angličtinu diletanta.

13.4.2024 v 10:02 | Karma: 37,17 | Přečteno: 5877x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Když matka ničí své dítě

Rozpadne-li se partnerský vztah či manželství a zůstanou-li z něj děti, měl by se zájem přenést především na ně. Děti by měly rozpadem vztahu rodičů trpět co nejméně. Ale vysvětlujte to některým matkám.

7.4.2024 v 7:29 | Karma: 19,33 | Přečteno: 976x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Trumpova potenciální viceprezidentka zastřelila fenu. Byla nevychovaná, napsala

27. dubna 2024  21:46

Guvernérka Jižní Dakoty Kristi Noemová, kterou by si exprezident a předpokládaný republikánský...

Rusko útočilo na zařízení, která zajišťují dodávky plynu do EU, řekl Zelenskyj

27. dubna 2024  20:14,  aktualizováno  20:33

Sledujeme online Sobotní vzdušný útok ruských sil na energetickou infrastrukturu Ukrajiny cílil na plynárenská...

Povolení stavby do měsíce a online. Úředníci v obavách, mezi stavaři skepse

27. dubna 2024

Premium Místo obíhání stavebních úřadů a shánění razítek k povolení stavby nebo rekonstrukce bude lidem...

  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,05
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik