Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Muži jsou zkrátka muži

Muži jsou zkrátka muži, jsou k pomilování a celá Evropská Unie včetně feministek může jít k šípku. Protože muži vytvářejí barevnost života ženy.

Motto "Pojď můj milý, vyjděme na pole, přenocujeme v keřích henny." (Píseň písní, Soulad lásky, 7.12)

Muži jsou zkrátka muži, jsou k pomilování a celá Evropská Unie včetně feministek může jít k šípku. Protože muži vytvářejí barevnost ženy.

Na mužích je toho tolik krásného. Jejich rozhodnost, jejich přímočarost, jejich nekomplikovanost. Z mého pohledu jsou muži zlatíčka, kteří se narodili, aby nevytvářeli problémy. Aby dali ženě pocítit ženě, že je ženou. 

To, že jsou muži vskutku bytostmi, které bychom neměli házet do koše, svědčí má osobní zkušenost s nimi. Kdo mně obdaroval tolika růžemi a slovy obdivu? Byli to právě muži, protože moje role k nim spočívá k té odvěké. Neupírám jim roli, jež jim je dána. Živiteli rodiny. Oproti tomu je ženina role odlišná. Žena má vytvářet domov a činit muže i děti šťastnými.

Jsou role a role. Jsou role, jež patří ženě, jsou role, jež patří muži. Já to mám tak nastavené, proto se nesetkávám s tolika zklamáním. Muž je v určitých oblastech nenahraditelný, může si EU či feministky vykřikovat, jak chtějí, mužova role je v určitých profesích nezastupitelná. Nelze násilně zvyšovat podíl žen v profesích, k nimž nemají od přírody předpoklady.

Včera odpoledne jsem vyjela, ale na mé palubní desce se objevil symbol, sdělující, že mám problém s přední pneumatikou. Musím přiznat, že jsem velmi znejistila, když se auto citelně naklánělo doleva, Jelo se mi špatně. Dojela jsem do jednoho malého autoservisu, kde dva muži opravovali auto. Jakmile zjistili, co potřebuji, řekli, že pneumatiky nedělají, že musím jet jinam. Starší muž se nabídl, že mi pneumatiku dofoukne. Ale ta byla napadrť. V kufru jsem měla rezervu, a tak mi ji vyměnili. Nic za to nechtěli a byli velmi vstřícní. Ještě mi poradili, do jakého pneuservisu mám jet.

V pneuservisu pracovali tři muži. Jeden z nich, jakmile uviděl, s čím jsem dorazila, se mě hned ujal. Vůbec jsem nepočítala, že mi vše opraví na počkání. Protože mé pneumatiky už měly své odžité, rozhodla jsem se, že si koupím všechny nové. Muž mě prováděl skladem a vysvětloval mi, která pneumatika je kvalitní. Musela jsem jej přerušit a říci, že tomu ani zbla nerozumím, že by to bylo stejné, jako kdybych mu vysvětlovala, jak má rodit...

Výměna pneumatik proběhla rychle, sice jsem o nějakou tu tisícovku lehčí, nicméně jsem z pneuservisu odjížděla nadmíru spokojená. Muži jsou zkrátka jedničky a některé profese náležejí právě jen jim. Neumím si představit, že by v autoservisech převládaly ženy. Jejich role i postavení je přece úplně jiné. Je to dané přírodou a tu bychom měli respektovat. Nepůjdeme-li proti přírodním zákonům, bude se nám bezesporu dýchat lépe. Bude více spokojených mužů, kteří si respekt od žen zaslouží. A naopak, muži nesmí zapomínat na úctu k ženě. Muži mají rádi ženy, které jsou ženami. Profesionálkami v práci, v kuchyni dobré hospodyňky a večer při usínání rozverné milenky, nebránící se ničemu, co přináší tělesné uspokojení...

Autor: Helena Vlachová | sobota 29.1.2022 8:01 | karma článku: 29,94 | přečteno: 972x
  • Další články autora

Helena Vlachová

Ze školních lavic

Velmi ráda vzpomínám na gymnázium, kde jsem začala učit po VŠ. Byla jsem mladá, poprvé jsem ochutnávala, jaké to je, když stojíte za katedrou a před vámi studenti, kteří vám vaše začátky nikterak neulehčují.

1.5.2024 v 7:49 | Karma: 12,74 | Přečteno: 417x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Svým založením jsem idealistka

I když jsem založením idealistka, nemohu se svou maličkostí připodobnit k Johnu Lennonovi. Nicméně se mohu vyjádřit vůči panu Babišovi a jeho propagandistické rétorice. Totéž lze vznést i vůči SPD.

19.4.2024 v 17:53 | Karma: 10,91 | Přečteno: 695x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Ředitel, jenž používá estébácké praktiky

Na základě mých posledních mou dvou blogů se mi dostalo útoků i vyhrožování ze strany ředitele střední školy. Vyhrožoval mi trestním udáním. Nestačila jsem žasnout. Že by opět povstali soudruzi? Že by byl jedním z nich?

15.4.2024 v 19:33 | Karma: 23,09 | Přečteno: 1671x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Měla bych počítat s vyhazovem za svůj poslední blog?

Když píšu své blogy, vždy jde o něco, co se v současnosti kolem nás děje. Můj poslední blog o neaprobovaném angličtináři na SŠ mě stál dost útoků vůči mně samé

14.4.2024 v 17:28 | Karma: 26,52 | Přečteno: 1689x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Máte doma středoškoláka? Bojuje s angličtinou?

Tímto dnešním blogem bych chtěla pomoci těm žákům a studentům, kteří mají smůlu, že mají na angličtinu diletanta.

13.4.2024 v 10:02 | Karma: 37,17 | Přečteno: 5887x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Co s Goebbelsovou chátrající vilou? Nikdo ji nechce, vláda ji nabízí jako dar

4. května 2024  8:59

Někdejší honosné panství a „hnízdečko lásky“, ale dnes jen chátrající stavení opředené temnou...

Prokremelští Noční vlci projedou Českem, Foldyna se k nim přidá v Praze

4. května 2024  8:57

Kontroverzní klub motorkářů Noční vlci, který podporuje ruského diktátora Vladimira Putina, se s...

Pokroková a proti válce. V Rusku končí poslední škola vyučující „podle Západu“

4. května 2024  8:39

V Novosibirsku končí soukromá škola Novokolledž, která si jako jedna z mála v Rusku ústy svých...

Zdanění bezdětných, výpovědi bez důvodu. Fiala chce širokou shodu a klid

4. května 2024  7:55

Z programových návrhů, se kterými přicházejí strany vládní koalice rok před volbami, mají podle...

  • Počet článků 1263
  • Celková karma 21,60
  • Průměrná čtenost 1112x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik