Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když žena muži vyčítá

Znají to snad všichni muži. Chvíle, v níž mají pocit, že jsou k ničemu, protože jejich dominantní partnerka jim to dává velmi často očividně znát

Motto "Neustálé zatékání vody v době dešťů a svárlivá žena jsou totéž, kdo ji chce zvládnout, chce zvládnout vítr, pravicí chytá olej." (Přísloví Šalamounova, Třetí sbírka, pořízená muži Chizkijášovými. 27.15, 27.16)

Když muž se ženou snídá, jsou slova známé písně našeho Karla Gotta. Zpívat jako Zlatý slavík neumím, ani písně neskládám, kdybych byla obdařena takovým umem, zapěla bych píseň o tom, když žena muži vyčítá, složila bych píseň o realitě dne všedního.

"Kdybych si bývala vzala Vojtu Kliku, měla bych v životě kliku a nemusela bych se zaobírat takovým budižkničemou, jakým jsi ty. Jen považ. Kdo vyřídil hypotéku? Já. Kdo se stará o všechna pojištění? Já. Kdo rezervuje dovolenou? Já. A podotýkám, že dovolená na zotavenou s tebou, je spíš dovolená na zohavenou. Nic nezařídíš, ani uklidit neumíš. Když máš vyluxovat, v jedné ruce pivo, v druhé vysavač, a já abych potom šla a všechno uklidila znovu. A to ani nemluvím o tvé matce. Jak ta mě nenávidí, všude mě pomlouvá, přitom jsem jí koupila tak drahý parfém, který bych si ani sama nekoupila. To tvoje sestra na ni kašle, s ničím jí nepomůže, přijde za mámou, jen když potřebuje, a to je v pořádku. A já, ať se snažím, jak se snažím, tvoje matka mě nesnáší. Co jsem jí udělala, že na mně nenechá nit suchou? Že jsem si tě vzala, to jsem jí udělala. Přitom kdybych si byla vzala Kliku,  byla bych vysmátá. Jeho manželka nemusí nic, on všechno obstará, dům nechal postavit, na všechno dohlíží a ona si může být doma a nicnedělat. Jenže já? To jsou ti moje peníze milé, vydělávám tolik, že bych spoustu chlapů strčila do kapsy..."

Muž neoponuje, mlčí, protože ví, že to je osvědčený lék na manželčiny splašené hormony. Jen si pro sebe myslí, aby se upokojil. "To by to Klika s tebou chytil, on je stejně dominantní jako ty, to bys koukala, jak by se on na rozdíl ode mě zachoval. Žádné mlčení, ale brzy by ti na obličeji přistála pořádná facka. Ty jsi sice studovala psychologii, ale jsi jak tabula rasa. Nic ses nenaučila, možná dokážeš radit jiným, svým klientům, s nimiž řešíš jejich životní průsery. Ale nějak zapomínáš na svůj vlastní problém, to jsi ty sama. Ani nemusím mít doktorát z psychologie, aby mi nedošlo, že s Klikou byste se servali. Jemu vztah vyhovuje, protože si vzal ťunťu, která nikde nikdy nebyla, která nic neumí, která na něj čučí jako na pána Boha, udělá mu dobře v posteli a ještě mu k tomu navaří jídla, která má rád. Mlčeti zlato, to jsem pro změnu já. A ty si ve své vlastní zaslepenosti neuvědomuješ, že jsem pro tebe správná volba..."

Dají-li se dva dominantní partneři dohromady, je otázkou času, kdy se jim vztah rozpadne. Vedou spolu neutuchající boj o dominanci. Válka Roseových, i tak by se takové soužití dalo nazvat. Sejdou-li se dva ňoumové, vedou spolu nudný život, na nudu mohou až zemřít. Jejich život nemá žádné grády, je prost barevnosti, takoví lidé se neumí radovat, jsou bez jakéhokoli tvaru a vzduch kolem nich je k zadušení. Dominantní člověk může žít v páru jedině s někým, kdo je dobrý diplomat, kdo je ochoten přistupovat na kompromisy, které mohou někdy až zavánět diktátorstvím. Ale přežít se to dá. Když má člověk nadhled a když má možnosti odventilovat se někde jinde, ve sportu či jiné volnočasové aktivitě.

Každý by měl znát sebe velmi dobře, dominantní ženy si kolikrát hrají na chudinky a touží po muži, jenž by vše řešil za ně. Ale to by se se zlou potázaly, protože dominantní ženy už mají takové nastavení pro život, že zkrátka musí řešit vše samy, aby si někde v koutku posteskly, že si měly vzít Vojtu Kliku, že by s ním v životě měly kliku. Ale měly by opravdu kliku? 

Autor: Helena Vlachová | čtvrtek 21.9.2017 3:49 | karma článku: 17,51 | přečteno: 822x
  • Další články autora

Helena Vlachová

Svým založením jsem idealistka

I když jsem založením idealistka, nemohu se svou maličkostí připodobnit k Johnu Lennonovi. Nicméně se mohu vyjádřit vůči panu Babišovi a jeho propagandistické rétorice. Totéž lze vznést i vůči SPD.

19.4.2024 v 17:53 | Karma: 10,55 | Přečteno: 656x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Ředitel, jenž používá estébácké praktiky

Na základě mých posledních mou dvou blogů se mi dostalo útoků i vyhrožování ze strany ředitele střední školy. Vyhrožoval mi trestním udáním. Nestačila jsem žasnout. Že by opět povstali soudruzi? Že by byl jedním z nich?

15.4.2024 v 19:33 | Karma: 22,93 | Přečteno: 1644x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Měla bych počítat s vyhazovem za svůj poslední blog?

Když píšu své blogy, vždy jde o něco, co se v současnosti kolem nás děje. Můj poslední blog o neaprobovaném angličtináři na SŠ mě stál dost útoků vůči mně samé

14.4.2024 v 17:28 | Karma: 26,40 | Přečteno: 1669x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Máte doma středoškoláka? Bojuje s angličtinou?

Tímto dnešním blogem bych chtěla pomoci těm žákům a studentům, kteří mají smůlu, že mají na angličtinu diletanta.

13.4.2024 v 10:02 | Karma: 37,17 | Přečteno: 5860x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Když matka ničí své dítě

Rozpadne-li se partnerský vztah či manželství a zůstanou-li z něj děti, měl by se zájem přenést především na ně. Děti by měly rozpadem vztahu rodičů trpět co nejméně. Ale vysvětlujte to některým matkám.

7.4.2024 v 7:29 | Karma: 19,33 | Přečteno: 973x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

V březnu by ze Sněmovny vypadla TOP 09. Vyhrává ANO, posilují malé strany

24. dubna 2024  6:22,  aktualizováno  6:32

Podle nejnovějšího volebního modelu Median by se v březnu do Sněmovny dostalo pět stran a hnutí. V...

Balík pomoci pro Ukrajinu či Izrael schválil Senát USA. Zbývá už jen Bidenův podpis

24. dubna 2024  6:24

Americký Senát schválil balík s pomocí pro Ukrajinu, Izrael či Tchaj-wan v hodnotě 95 miliard...

Soud potrestá brutální útok na dívku, bodnutá do krku skončila v pytli v lese

24. dubna 2024

Krajský soud v Plzni dnes vynese rozsudek nad devatenáctiletým Ukrajincem Viktorem Veselovským,...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik