Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Hororový letní tábor

Vzpomínka na letní tábor za soudruhů, na nějž jsem jela jako vedoucí. Moje iluze se rychle vytratily, když jsem viděla, co se tam děje

Motto "Moudrost je lepší než perly, nevyrovnají se jí žádné skvosty." (Přísloví Šalamounova, První sbírka, Moudrost volá všechny k sobě, 8.11)

Na letní tábory jsem jako dítě nejezdila. Poprvé jsem se jej zúčastnila jako vedoucí, když jsem studovala na vysoké škole a chtěla jsem si vydělat nějaké peníze.

Letní tábor se nacházel v krásném prostředí Lužických hor v jedné rekreační oblasti, v níž má chalupu mnoho známých herců. Vykoupat se lze v lesním jezírku, lidé se tam však moc nekoupou, protože ani za parného léta se příliš neprohřeje a je spíš jen pro otužilce. Je velmi chladné, slunce se k němu moc nedostane, proto bývá i v parném létě opuštěné.

Na tábor jsem jela společně s kamarádkou, která stejně jako já neměla žádné zkušenosti jako vedoucí. Před odjezdem proběhlo jen rychlé seznámení s hlavním vedoucím a mohlo se jet. Dostala jsem oddíl nejstarších chlapců a moje kamarádka rovněž. Byly jsme celkem rády, protože s chlapci se vychází mnohem lépe, netrápí je hormonální nerovnováha, jakou trpí dívky v pubertě, domluva s kluky je mnohem snazší. 

Na tento svůj první letní tábor mám nejděsnější vzpomínky. Bylo to tím, že neměl žádnou koncepci, že tam hlavní vedoucí jel z toho důvodu, aby se mohl věnovat své milence. Byl ženatý a letní tábor mu skýtal lepší sexuální vyžití než být doma s okoukanou manželkou. Vzhledem k tomuto aspektu byl hlavní vedoucí téměř nedostižitelný, schován stále se svou milenkou někde, kde si nepřál být rušen. Jeho zástupce se od rána třásl, což byl důsledek jeho alkoholismu. Musel mít při sobě lahev rumu a teprve po vypití několik skleniček hned z rána jeho třes ustal. A aby se chvění neopakovalo, bylo nutno popíjet po celý den. Chodil v montérkách a zpravidla seděl u brány tábora s nepostradatelnou lahví. Hlavní vedoucí potřeboval milenku, jeho zástupce se neobešel bez rumu.

Ani nemusím říkat, jaké to bylo pro mě a kamarádku rozčarování. A snad největší rozčarování přišlo, když přijeli hasiči. Hlavní vedoucí s nimi domluvil instruktáž o tom, jak pracují. Vše se dělo kolem jezírka v lese. Hasiči přijeli se stříkačkami, nejprve se snažili, aby jejich školení mělo jakýs takýs smysl, jenže pak se vše zvrtlo. Nevím, který z nich to spustil, ale najednou namířili stříkačky proti nám. Že nás postříkají. Ale rychle svůj úmysl změnili, protože to přece jen bylo nebezpečné. Rozhodli se pro něco jiného. Že mě i mou kamarádku hodí do rybníka. To se nám vůbec nelíbilo a daly jsme se obě na útěk. A hasiči za námi. Byly jsme obě mladé a v dobré fyzičce, letěly jsme lesem i přes vesnici, hasiči stále za námi, až to nakonec vzdali. Nám se sice podařilo utéci, ale v lese zůstaly naše oddíly. Naštěstí se kluci vrátili v pořádku do tábora.

Myslím, že to byla poslední kapka na takovém táboře zůstat. S hlavním vedoucím nebyla žádná domluva, byl to kovaný komunista, který si byl vědom toho, že na něj jen tak někdo nemá. Že je nepostižitelný, protože má spoustu kamarádů, kteří mu pomohou v každé situaci. A že letní tábor byl jen zástěrkou, aby se mohl věnovat své milence, nikoho nezajímalo. Stejně tak nikoho nezajímalo, že zástupce vedoucího celý den popíjí rum, bez něhož by se jinak klepal jako sulc.  Můj další tábor se odehrával v jiném duchu, protože jej vedl učitel a ten si dokázal pro děti vymyslet spoustu nápaditých aktivit. Ale tábor v Lužických horách? Ten bych nikomu nepřála...

Autor: Helena Vlachová | čtvrtek 10.8.2017 6:48 | karma článku: 16,58 | přečteno: 1436x
  • Další články autora

Helena Vlachová

Svým založením jsem idealistka

I když jsem založením idealistka, nemohu se svou maličkostí připodobnit k Johnu Lennonovi. Nicméně se mohu vyjádřit vůči panu Babišovi a jeho propagandistické rétorice. Totéž lze vznést i vůči SPD.

19.4.2024 v 17:53 | Karma: 10,55 | Přečteno: 663x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Ředitel, jenž používá estébácké praktiky

Na základě mých posledních mou dvou blogů se mi dostalo útoků i vyhrožování ze strany ředitele střední školy. Vyhrožoval mi trestním udáním. Nestačila jsem žasnout. Že by opět povstali soudruzi? Že by byl jedním z nich?

15.4.2024 v 19:33 | Karma: 22,93 | Přečteno: 1649x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Měla bych počítat s vyhazovem za svůj poslední blog?

Když píšu své blogy, vždy jde o něco, co se v současnosti kolem nás děje. Můj poslední blog o neaprobovaném angličtináři na SŠ mě stál dost útoků vůči mně samé

14.4.2024 v 17:28 | Karma: 26,40 | Přečteno: 1671x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Máte doma středoškoláka? Bojuje s angličtinou?

Tímto dnešním blogem bych chtěla pomoci těm žákům a studentům, kteří mají smůlu, že mají na angličtinu diletanta.

13.4.2024 v 10:02 | Karma: 37,17 | Přečteno: 5866x | Diskuse| Ostatní

Helena Vlachová

Když matka ničí své dítě

Rozpadne-li se partnerský vztah či manželství a zůstanou-li z něj děti, měl by se zájem přenést především na ně. Děti by měly rozpadem vztahu rodičů trpět co nejméně. Ale vysvětlujte to některým matkám.

7.4.2024 v 7:29 | Karma: 19,33 | Přečteno: 973x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Polská romantika na palubě letadla. Pilot požádal letušku o ruku

24. dubna 2024  18:17

O pořádnou dávku romantiky se postaral polský pilot, který požádal o ruku svou přítelkyni letušku...

Desítky miliard dolarů pro Ukrajinu a zákaz TikToku. Biden to podepsal

24. dubna 2024  17:16,  aktualizováno  17:46

Aktualizujeme Ve středu podepsal americký prezident Joe Biden po několikaměsíčním schvalování v Kongresu zákon...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval blízkým spolužačky

23. dubna 2024  15:03,  aktualizováno  24.4 17:22

Policisté v úterý zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při...

Izrael pokročil v přípravě akce v Rafáhu, civilisty ochrání, uvedl mluvčí vlády

24. dubna 2024  16:55

Izrael pokročil v přípravách pozemní operace namířené proti palestinskému hnutí Hamás v Rafáhu na...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 1262
  • Celková karma 22,02
  • Průměrná čtenost 1113x
Jsem především žena a v ženství spatřuji smysl svého života. Mám ráda život i s jeho těžkostmi, vážím si maličkostí, neuznávám konzumní způsob života, jsem zastánkyní svobodné vůle člověka.

Seznam rubrik